Jak zamawiać

  • Przez internet - po wyborze odpowiedniego produktu należy dodać go do koszyka, a następnie przejść przez kolejne kroki zamówienia, gdzie ostatnim krokiem jest płatność za zamówienia.
Przelew - darmowa forma płatności - dane do przelewu podane poniżej
E-płatność - Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay

  • Zamówienie telefoniczne - należy zadzwonić pod numer tel. 694 377 009  lub 68 451 10 77 i podać, jaki produkt chcą Państwo zamówić wraz z informacjami niezbędnymi do realizacji zamówienia. Zamówienie złożone telefonicznie można opłacić przelewem na rachunek bankowy sklepu internetowego allenatura.pl. Dane do przelewu są następujące:
Nazwa odbiorcy: "AGAWA" Paweł Przytuła
Adres: ul. Wyszyńskiego 7, 65-536 Zielona Góra
Nr konta:  43 1140 2017 0000 4202 1237 9113
Bank: MultiBank Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
Tytuł przelewu: Dane nadawcy, numer zamówienia

W przypadku przelewów międzynarodowych:
kod SWIFT/BIC: BREXPLPWMUL 
Format IBAN numeru konta: PL 74 1140 2017 0000 4412 0093 0289
Prosimy o przesłanie kopii dowodu wpłaty:
faksem pod numer 68 451 10 77  lub 
na adres e-mail: biuro@allenatura.pl

Rodzaje produktów:
W allenatura.pl znajdziecie Państwo bogatą ofertę różnych rodzajów kosmetyków naturalnych Lavea, w szerokiej gamie cenowej. 

Możliwość dołączenia bileciku.
Kosmetyki naturalne mogą stanowić pięknie zapakowany, oryginalny prezent, do którego można dołączyć bilecik. Tekst bileciku można dołączyć wpisując go w polu UWAGI podczas składania zamówienia. Tekst napisany na specjalnej karteczce zostanie dołączony do kosmetyków.

Zasady zamówień:
Allenatura.pl realizująca zamówienie może skontaktować się telefonicznie z odbiorcą celem potwierdzenia terminu i adresu dostawy. 
W przypadku niezrealizowania zamówienia z winy klienta, np.: podania błędnego adresu, nieuzasadnionej odmowy odbioru zamówienia itp., allenatura.pl zastrzega sobie prawo obciążenia klienta kosztami tych produktów oraz dostawy. Allenatura.pl  nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub nie dostarczenie przesyłki wynikające z podania błędnych danych odbiorcy, braku pozytywnej autoryzacji płatności zamawiającego lub nieobecności odbiorcy pod podanym adresem.
Zmiany w zamówieniu można wprowadzać telefonicznie, faksem lub przez e-mail, w ciągu 60 minut po złożeniu zamówienia lub na co najmniej 48 godzin przed terminem doręczenia.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixelpixelpixelpixel