Reklamacje i zwroty

Reklamacje

Reklamacje dotyczące kosmetyków muszą zostać złożone telefonicznie, faksem lub przez e-mail w ciągu w ciągu 7 dni od daty doręczenia.


AGAWA Paweł Przytuła właściciel domeny allenatura.pl nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru. 

 

Zwroty

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2002 roku o ochronie praw konsumentów Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 10 dni i wysyłając je na adres podmiotu prowadzącego sklep internetowy:

AGAWA Paweł Przytuła

ul. Wyszyńskiego 7

65-536 Zielona Góra


Termin 10-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru.


W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towaru należy zwrócić na poniższy adres:

AGAWA Paweł Przytuła

ul. Wyszyńskiego 7

65-536 Zielona Góra


Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

 

Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient.

 

Kwotę stanowiącą równowartość produktu, otrzymają Państwo przelewem lub przekazem pocztowym na wskazany adres zamieszkania.

 

Możliwość dokonania zwrotu bez podania przyczyny dotyczy wyłącznie produktów zakupionych przez klientów indywidualnych. 

 

 

 

 

 


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixelpixelpixelpixel